VF5J+3J Brzeg
+48 602552533
criwpluta@gmail.com

SZKOLENIA I WARSZTATY

 

Szkolenia dla firm:

 

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług szkoleniowych i warsztatowych. 

 

Zapewne codziennie dostają Państwo podobne oferty dotyczące możliwości skorzystania z rozwoju własnej osoby, pracowników, bądź firmy.

 

 

  • Posiadamy wykwalifikowany zespół, który nie tylko posiada wiedzę teoretyczną, ale również praktyczną. Realizowaliśmy projekty m. in. dla banków, instytucji samorządowych, a także dla różnych branż m.in. stolarskich, edukacyjnych, handlowych, ….

  • Każde szkolenie/warsztat dostosowujemy do danej grupy. Szeroka analiza potrzeb sprawia, że nasze spotkania są innowacyjne, poszerzające horyzonty oraz uzupełniające posiadaną wiedzę i umiejętności,

  • Zazwyczaj z analizy potrzeb wynika ukryty cel spotkania, np. praca nad konfliktem w zespole. Dlatego podczas naszych warsztatów zazwyczaj pojawiają się elementy coachingu grupowego,

  • Mamy świadomość, że efektywność firmy zależy nie tylko od wiedzy, ale i umiejętności dlatego do naszych szkoleń włączamy moduły dotyczące np.:

    • Radzenia sobie ze stresem,

    • Umiejętność rozwiązywania konfliktów,

    • Skutecznego komunikowania,

    • Technik relaksacyjnych,

    • Umiejętności zarządzania własnym czasem,

    • Łączenie pracy z życiem osobistym.

  • Dostosowujemy się do Państwa w kontekście uzgadniania terminów i miejsca szkoleń.

  • Cena szkolenia/warsztatu jest ustalana podczas kontaktu z firmą.

 

Kompleksowa obsługa szkoleń obejmuje:

 

  • menedżerów i kadrę zarządzającą,

  • pracowników wszystkich szczebli,

  • handlowców.

 

Miejsca szkoleń:

 

  • w siedzibie  Klienta lub miejscu wyznaczonym przez Klienta,

  • w ośrodkach szkoleniowych lub wypoczynkowe (organizujemy szkolenia wyjazdowe połączone z lokalnymi atrakcjami).

 

Grupy szkoleniowe:

 

  •  małe: od 3 do 5 uczestników,

  •  większe: od 6 do 15 uczestników.

 

 

  1. Budowanie zespołu -relacje z grupą i metody aktywizowania, mediacje podczas konfliktów

  2. Skuteczna komunikacja w zespole menedżerskim

  3. Techniki pracy z trudnym klientem

  4. Zasady skutecznej motywacji

  5. Poza finansowe motywowanie i dyscyplinowanie pracowników

  6. Doskonalenie umiejętności zarządzania

  7. Wspieranie umiejętności osobistych i relacji interpersonalnych

  8. Rozwijanie zespołów pracowniczych

  9. Kształtowanie umiejętności sprzedażowych

  10. Jak dobrze kreować swój wizerunek

  11. Rozwijanie umiejętności prezentacji

  12. Kreatywność  na co dzień – trening twórczego myślenia

  13. Efektywne budowanie zespołu- relacje z grupą i metody aktywizowania

  14. Skuteczna komunikacja w zespole menedżerskim

  15. Motywowanie członków grupy do osiągania wspólnych celów

  16. Rozwijanie umiejętności kierowania zespołem

  17. Negocjacje i trudne sytuacje negocjacyjne

  18. Rozwiązywanie konfliktów z nastawieniem na współpracę

  19. Kształtowanie umiejętności skutecznego radzenia sobie ze stresem i sytuacjami trudnymi

  20. Zapobieganie wypaleniu zawodowemu

  21. Integracja zespołu